szerző: hajoka
Négy gyorsaságit teljesített a Lyukóbánya-Parasznya Rali3-as futamon a László-Holló kettős a Honda Civickel, az utolsó kettőt már nem – igaz, nem is feltétlenül a végeredmény volt számukra a mérvadó. A pilóta, László István beszélt minderről.
Négy gyorsaságit mentetek, hogyan értékeled őket?
– Igazából olyan egyformának tűntek! Sokat mentünk rajta már külön-külön, most meg Hollóval együtt is.
Nem igazán bonyolult vonalvezetésű, de mindig rájövök, hogy miként lehetne rajta sokkal gyorsabban is
menni.
Milyen volt újra versenyautóban ülni?
– Furcsa! Volt bennem félelem, de rövid időn belül elmúlt. Próbáltam a feladatra koncentrálni, ami
meglepően jól sikerült, vissza is jött az önbizalom. Az autó jól működött, ugyan még finomítani kell a
beállításokon, de nagyon sokat kell még vele menni, hogy gyorsan tudjunk autózni.
Az első és a harmadik gyorsasági ideje csak öt tizedmásodpercre tér el egymástól. Ennyire sikerült jó
itinert írni, ilyen jól feküdt a Honda Civicnek a pálya?
– Nem volt ebben semmi tudatosság. Egyszerűen nem tudtunk gyorsulni, elsőre mentünk egy relatíve jó
időt, de ezt nem sikerült felülmúlni. Barnával még nem egyformán látjuk a kanyarokat, próbáltunk egy jó
itinert írni, ami hellyel-közzel sikerült is. Idővel ez csak jobb lehet.
Ha jó sejtem, ezt a versenyt az Eger Ralira való autófelkészítésnek szántad…
– Ez volt a terv. Egerben végül nem indultunk, viszont annyira megtetszett ez az egész ismét, hogy
Miskolcon Barnával megyünk egy versenyt és ha megmarad ez az összhang, akkor gondolkodhatunk a
folytatásról.
Partnereink segítségét köszönjük: Kz Invest Kft., Formula Magazin, Targo Trans Kft., Hauser
Magyarország Kft., Új-Alapkő Kft., Inter Cars, Mester Épitő Kft., Autocarma Szerviz Kft., Pcell Power
Kft., Hazmat Kft., Terrex Kft., Nord Frank Kft., Elektron-Co Kft., Prime Energy Kft., Tipp Plusz
Kft,Bihari Vállalkozás Kft., Mocca Team Kft,.